TIMEBOOKING
Jeg ønsker å avbestille timen min, hvordan gjør jeg det?
Ønsker du å avbestille timen din følger du linken i bekreftelsesmailen din eller ringer Lakkbaren du bestilte time hos.
Jeg ønsker å flytte eller endre timen min.
For å flytte eller gjøre endringer med timen du har bestilt i Lakkbar ber vi deg om å ringe den Lakkbaren du har bestilt time hos.
Jeg har ikke fått bekreftelsesmail på timen min.
Har du ikke registrert at du har fått bekreftelsesmail kan det hende at den har havnet i søppelposten til mailen din.
Ligger den ikke der ber vi deg om å ringe Lakkbaren du har bestilt time hos.
BEHANDLINGER
Jeg ønsker å endre / legge til noe i behandlingen jeg har bestilt. Hvordan gjør jeg dette?
Kontakt Lakkbaren direkte for å endre bestilling. Trykk her for kontaktinfo: https://www.lakkbar.no/book-time.html
Jeg har opplevd at lakken på den ene neglen er løsnet.
Om du opplever at lakken løsner eller du har andre lignende klager ber vi deg om å ta kontakt med Lakkbaren hvor behandlingen ble utført.
Gjør dere negleforlengelse?
Ja, vi gjør negleforlengelse med ORLY Builder in a bottle, som er en sculpting gel.
Den herdes i led-lampe. For mer informasjon om de ulike behandlingene vi gjør, gå til https://www.lakkbar.no/prismeny.html
Hygiene
Vi bryr oss svært mye om hygiene og velvære - og utstyret blir desinfisert og så sterilisert mellom hver kunde og behandling som gjøres.
Vi bytter både hansker og manikyrpapir etter hver kunde. Vi har en liste over rutinene som hver ansatt er pliktig til å følge.
PRISER
Hvor mye koster behandlingene deres?
Du kan se prisene på de forskjellige behandlingene våre her: https://www.lakkbar.no/prismeny.html
GAVEKORT
Kan jeg kjøpe gavekort på nett?
Det er dessverre ikke mulig å kjøpe gavekort på nett. Gavekort må kjøpes i den Lakkbaren det skal brukes.
Kan jeg bruke gavekortet i alle lakkbarer?
Lakkbar er en franchise noe som gjør at du dessverre ikke kan bruke gavekortet du kjøpte i en Lakkbar i en annen Lakkbar.
Gavekortet kan dermed kun brukes i den Lakkbaren det er kjøpt.
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Ring gjerne Lakkbaren det gjelder direkte! Telefonnummer finner du på bookingsiden.
Da Lakkbar er et franchise konsept anbefaler vi alle å ta kontakt direkte med salongen det gjelder.
Du er også hjertelig velkommen til å sende oss en melding på www.facebook.com/lakkbar
eller ringe hovedkontoret på: 485 15 515
Vi har noe lengre ventetid grunnet begrenset kapasitet, men vi vil svare deg så fort vi kan!